Ako postupovať pri reklamácii tovaru:
- Napíšte sprievodný list, do ktorého uveďte popis závady na tovare, ďalej číslo objednávky (príp. priložte kópiu faktúry), vaše meno a tel. číslo.
- Tovar zašlite, spolu so sprievodným listom na adresu prevádzky internetového obchodu :
Nikol Treglerová, Požárníků 367, 788 13 Rapotín - Po prijatí reklamovaného tovaru posúdime jeho stav. Pokiaľ bude reklamácia akceptovaná, zašleme vám nový tovar, poprípade vrátime peniaze, pokiaľ už tovar nebude v našej ponuke.
Reklamácia bude vybavená najdlhšie do 30-tich dní od jej uplatnenia. V prípade nevybavenia reklamácie v tejto lehote má spotrebiteľ právo na výmenu veci za rovnakú novú bezchybnú vec, alebo môže od zmluvy odstúpiť. Výber medzi výmenou veci a odstúpením od zmluvy patrí spotrebiteľovi. Pokiaľ je to možné, riešime reklamácie ihneď.
Rozsah záruky
Nárok na uplatnenie záruky zaniká v prípade:
- opotrebenie veci jej obvyklým užívaním
- nesprávnou údržbou
- tovar, u ktorého vypršala záruka dňom uplatnenia reklamácie.
Záručná doba
Pre kupujúceho je záručná lehota 24 mesiacov, pokiaľ nie je uvedená dlhšia. Záručná doba začína plynúť prevzatím doručeného tovaru kupujúcim. Záručná doba sa predlžuje o dobu, počas ktorej bol výrobok v záručnej oprave. V prípade výmeny výrobku v záručnej dobe začne záruka bežať znova od prevzatia novej veci. Ak je na výrobku, jeho obale alebo v návode vyznačená v súlade s osobitnými právnymi predpismi lehota na použitie, skončí záručná doba uplynutím tejto lehoty.
Záručný list
Predávajúci poskytuje záruku písomnou formou (záručný list). Ak to umožňuje povaha veci, postačuje namiesto záručného listu vydať kupujúcemu doklad o zakúpení veci - faktúra, obsahujúca údaje, ktoré musí obsahovať záručný list. Pokiaľ je poskytovaná dlhšia ako zákonná záruka, predávajúci určí podmienky a rozsah predĺženia záruky v záručnom liste. Záručný list musí obsahovať meno a priezvisko, názov alebo obchodnú firmu predávajúceho, IČO, sídlo, ak ide o právnickú osobu, alebo bydlisko, ak ide o fyzickú osobu.